wtorek, 20 października 2015

#7 SAŁATKA Z TORTELLINI

W sobotę w moim nowym mieszkaniu odbyła się "parapetówka".
Bardziej rodzinna niż wcześniejsze posiedzenia ze znajomymi (bo takie już wcześniej się zdarzały).
Jak przystało na "Perfekcyjną Panią Domu", zrobiłam sałatkę. Prostą, pewną (chociaż robiłam ją pierwszy raz) i smaczną. 

Składniki:
pierożki Tortellini z szynką
ogórek zielony
pomidor
majonez
sól i pieprz

Wykonanie:
Pierożki gotujemy według instrukcji na opakowaniu. Odcedzamy i zostawiamy żeby przestygły.
Ogórek i pomidor kroimy jak nam się żywnie podoba- ja w kostkę, wrzucamy na sitko żeby odsączyć sok.
Pierożki i warzywa wrzucamy do miski dodajemy majonez, sól i pieprz.
Mieszamy.
Nasza sałatka jest GOTOWA




Tak, wiem że nie powinnam mieszać pomidora i ogórka, ale lubię to połączenie i czasem nawet nie dodaję pierożków i mam sałatkę...

Pozdrawiam.
S.

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię sałatki z tortellini ;) Są mega łatwe i pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ;) ja też lubię a ta mega szybko znikła.

      Usuń
  2. No to mam pomysł na sałatkę dla sobotnich gości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę że pomogłam ;) smacznego życzę :)

      Usuń