niedziela, 11 października 2015

#3 PEPCO Zakupy!

Zakupy do domu nie były potrzebne na już, ale że akurat miałam okazję żeby zaopatrzyć się w niektóre rzeczy to dlaczego miałam się w nie nie zaopatrzyć?





 3 pojemniki z pokrywkami 
2 pojemniki z pokrywkami które mają dodatkowe zatrzaski i uszczelki (jeden mojej siostry)



łyżki, widelce, noże, łyżeczki i widelczyki do ciasta rzeczy ważne i o te kilkanaście sztuk powiększyłam nasz domowy komplet
czajnik (na gaz) zwykły a tak bardzo stylowy




szklanki i miseczki których potrzebowałam w jednym stylu i kolorze
kieliszki ponieważ wcześniejszy komplet zostawiłam na poprzednim mieszkaniu
obrus 
maty dla naszego kochanego Punky'ego





maty które zagoszczą na stole w kuchni a przy okazji sami widzicie jak ciekawie wyglądają jako tło do zdjęć



Wszystkie zakupy poczyniłam w PEPCO.
Kupiłam wszystkie te rzeczy tak naprawdę za grosze, są świetnie wykonane i jestem pewna że jak będę o nie dbać to posłużą mi na długi czas (plamy na obrusie już są, a w sobotę goście).

Dajcie znać co sądzicie i jakie zakupy zrobiliście ostatnio. Chętnie poczytam. :)
Pozdrawiam.
S.

2 komentarze:

  1. Ja w Pepco zdobyłam kiedyś świetne szklanki z różnokolorowymi dnami, idealne na imprezę. W ogóle bardzo lubię tam wpadać, także po bieliznę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat bielizna mnie jakoś w Pepco nie przekonuje, za to dodatki do mieszkania baaardzo :)

      Usuń