niedziela, 20 września 2015

#2 PODKŁADY

W tą pochmurną niedzielę przy popołudniowej herbacie postanowiłam napisać trochę o podkładach których mam kilka w swojej kolekcji.

Mam jeden ulubiony podkład którego używam najczęściej, ale jak każda kobieta lubię mieć wybór. Czasem namiętnie używam tylko tego jednego, sprawdzonego podkładu ale czasem lubię coś zmienić i użyć innego.

Zaczynajmy więc:

1.

baza pod makijaż
produkt którego nie używam na co dzień bo nie potrzebuję dodatkowego zapchania mojej skóry silikonami(nie oszukujmy się ale są w większości produktów do makijażu)
moja baza jest z ORIFLAME kupiłam ją jakiś czas temu i sprawdzała się dobrze kiedy potrzebowałam aby mój podkład trzymał się na twarzy dłużej niż kilka godzin
była OK ale żadnego szału nie robiła więc na pewno następnym razem kupię coś innego

2.

CC CREAM
zielony krem który powinien niwelować różowy kolor na naszej twarzy, niestety u mnie się nie sprawdza
wiem że nie jest to korektor ale jeśli miałam jakieś zaczerwienienia to w żadnym stopniu nie zmieniał ich koloru
nie kupię na pewno kolejnego opakowania i nawet nie wiem czy zużyję tą buteleczkę czy jej komuś nie oddam

3.

RIMMEL podkład długotrwały
niestety kolor(ten jest najjaśniejszy ze wszystkich) a dla mnie i tak jest za ciemny
był dobry kiedy miałam lekką opaleniznę na sobie ale w tym momencie jest za ciemny
skóra po tym produkcie wydaje się być nawilżona i przyjemna w dotyku
jest to moje 2/3 opakowanie

4.

DIADEM 
chciałam podkład długotrwały i rozświetlający, Pani w sklepie poleciła mi właśnie ten produkt
pierwsza rzecz to zapach- śmierdzi strasznie
jest dosyć gęsty i widać go na twarzy po nałożeniu
raz zdarzyło się że mnie uczulił i jakoś nie napawam szczególną chęcią do stosowania go

5.


REVLON
ulubieniec ulubieńców i najlepszy podkład jaki kiedykolwiek używałam
długo się trzyma i nie widać go na twarzy mimo iż jest jednym z bardziej kryjących podkładów
kolor (150buff) idealnie dobrany do mojej cery
mam ten do cery suchej ale wcześniej stosowałam tego do cery tłustej i oba spisują się świetnie. 


To już wszystkie produkty które mam. Wiecie który jest moim ulubionym a który mi się nie sprawdził.
Dajcie znać jaki podkład jest waszym ulubionym i czy używałyście któregoś z moich ?
Pozdrawiam.
S.

2 komentarze:

  1. Jeżeli masz problem z za ciemnym kolorem podkładu, którego właściwości Ci odpowiadają, to polecam spróbować białą bazę kolorystyczną, możesz ją dostać na kolorówce. Ja bardzo często używam żółtej, gdyż większość podkładów wychodzi na mojej cerze bardzo różowa. Kosztuje niewiele, a jest wydajna ;)

    OdpowiedzUsuń