piątek, 15 stycznia 2016

#21 CHIŃSKIE CIENIE DO POWIEK | GORSZE OD "FIRMOWYCH"?

Droższe znaczy lepsze. Ale czy zawsze?

Dzisiaj pod lupę idą cienie do powiek z Chińskiego sklepu. Mam je już jakiś czas i nawet nie pamiętam dlaczego je kupiłam bo nie kupuję kosmetyków w takich miejscach. No ale skoro już są to powiem Wam co sądzę na ich temat :)




Firma której nie potrafię nawet wymówić (całe szczęście że w tym momencie nie nagrywam filmiku na YT),Qianyu. Na opakowaniu napis "do profesjonalnego makijażu", no cóż trzeba się jakoś wybić.
Cena cieni to 6 zł, więc jak za 8 cieni i 2 róże do policzków świetna. 
Opakowanie tandetne, no ale nie wymagajmy zbyt wiele za taką cenę. 
Jeśli by kogoś to interesowało to mam je w numerku 04.



Cieniami które znajdują się w tej paletce można wykonać dzienny jak i wieczorowy makijaż, oczywiście jeśli ktoś na co dzień lubi lekko połyskujące powieki. Wszystkie cienie są perłowe, nie ma mowy o jakimkolwiek brokacie. 

Pigmentacja jak za taką cenę jest świetna, nakładając je pędzlem otrzymamy bardzo delikatną ilość koloru (ale widoczną), nakładając palcem kolory są żywe i wyglądają identycznie jak w opakowaniu.









Minusem zdecydowanie jest osypywanie się tych cieni. Sama jeśli wykonuję makijaż właśnie tym kosmetykiem najpierw jest to makijaż oczu, dopiero później twarzy. Nikt przecież nie lubi efektu "pandy". Jednak za taką cenę można im to wybaczyć.

Muszę przyznać że jestem całkiem zadowolona z tej paletki. Cienie bardzo ładnie wyglądają na powiece i fajnie łączą się ze sobą.

Daj znać czy masz jakiś chiński kosmetyk?

buziaki ;*;*

5 komentarzy:

  1. nie posiadam chińskich cieni do powiek, ale myśle, że po nie kąd różnia się od tych z innej półki, chociażby składem, mogą uczulać. Tak mi się tylko wydaje.
    Ciekawy post muszę powiedzieć będę tu często zaglądać!!!
    pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak składem różnią się na pewno, mnie nie uczuliły mimo wrażliwych oczu. :) buziaki ;*;*

      Usuń
  2. Kolor 5 od lewej bardzo ładny :) Ja czekam na moją przesyłkę z chińskimi hybrydami i lampą, zobaczymy, czy przypadną mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No idealny miedziany kolor. Widzę że jednak się skusiłaś na hybrydy. :) Daj znać jak ci się sprawdzą ;)

      Usuń
    2. Ciągle czekam, niby jest 60 dni na przesyłkę, także to może chwilę zająć ;D

      Usuń