sobota, 9 stycznia 2016

#20 CEREMONIA PIELĘGNACJI TWARZY

Nawet najdroższy podkład zaaplikowany bardzo precyzyjnie "zważy" się na niewypielęgnowanej twarzy. 
To dotyczy każdego kolorowego kosmetyku który nałożymy na twarz. Warto dbać o pielęgnację twarzy i całego ciała bo nasza skóra podziękuje nam za to. 
Muszę Wam się przyznać że dopiero pod koniec 2015 roku. Wcześnie w ogólne nie przeszkadzało mi pójście spać z makijażem na twarzy, teraz wiem że był to błąd. Po dokładnej pielęgnacji twarzy mam coraz mniej zaczerwienień i nie wyskakują mi już tak często "przyjaciele" (no może raz w miesiącu;)).

Wieczorem robię demakijaż bardzo dokładnie. Nie wystarczy zmyć makijażu płynem micelarnym, trzeba ją przemyć jeszcze na przykład jakimś żelem do twarzy. Wtedy będziemy mieć pewność że nasza skóra jest czysta. 
Ja na początek robię demakijaż olejem kokosowym ściągając największe zabrudzenia czyt.: podkład, korektor, tusz, cienie, szminkę... Następnie przechodzę do żelu micelarnego z Be Beauty (Biedronka) i szczoteczki do twarzy o której pisałam tutaj. Oprócz oczyszczenia naszej twarzy szczoteczka dodatkowo masuje naszą skórę. Po takim zabiegu czuję że skóra jest czysta i przygotowana do zaaplikowania kremu, ja jednak takiego nie posiadam dlatego na oczyszczoną lekko wilgotną twarz nakładam niewielką ilość oleju kokosowego o którym wspominałam wcześniej.



Jeśli chodzi o poranną pielęgnację to najpierw albo przemywam twarz żelem micelarnym którego używam do wieczornego demakijażu albo tonikiem do skóry suchej i wrażliwej (fajnie odświeża skórę twarzy) który kupiłam w Kauflandzie albo mineralnym płynem micelarnym z Perfecta (ten jednak zostawia na twarzy uczucie klejenia). 


Nakładam na twarz krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej biała herbata z firmy Ziaja. Ma przyjemną, lekką konsystencję, ładnie nawilża skórę i makijaż świetnie się na nim trzyma. 



Raz lub dwa razy w tygodniu lubię na twarz zaaplikować maseczkę, nawilżającą lub oczyszczającą- zależnie od potrzeb. W tym momencie posiadam dwie maseczki jednorazowe. Lirene Nawilżanie dzięki której moja twarz jest odświeżona i nawilżona. Perfecta to maseczka oczyszczająca która ładnie moją twarz wygładza. 


Daj znać jak pielęgnujesz swoją skórę?

buziaki ;*;*

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio polubiłam maseczkę z szarą glinką z Ziai- kiedy moja cera jest zanieczyszczona fajnie się u mnie sprawdza ;) No i krem obowiązkowo rano i wieczorem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też często stosuję te maseczki z Ziaji, są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń