piątek, 18 grudnia 2015

#14 HYBRYDOWY ZESTAW DO STYLIZACJI PAZNOKCI

Zestaw do stylizacji paznokci miałam już kiedyś, ale ze względu na kiepską jakość produktów wylądował on w koszu. Tym razem bardzo długo szukałam odpowiedniego zestawu, lakierów które będą trzymały się dłużej niż jeden dzień i znalazłam. W naszym mieście otworzyli nową a zarazem pierwszą Galerię Handlową i to właśnie tam znalazłam to czego szukałam.

Zestaw zawiera:

  • Lampę UV + 4 żarówki
  • 4 lakiery hybrydowe
  • baze/top
  • oliwkę do paznokci
  • kilka pilniczków i polerkę
  • aceton kosmetyczny
  • cleaner
  • 3 słoiczki ozdób
  • waciki bezpyłowe


Dodatkowo dokupiłam sobie formy, żel budujący i pędzelek.

Muszę powiedzieć że był to prezent od mojego narzeczonego na Mikołajki, teraz za każdym razem jak przychodzi kupować prezenty jak i jemu tak i mnie, jedno drugiego pyta się co by chciało i nie ma problemu z nietrafionym prezentem.

Od jakiegoś czasu przychodziła do mnie koleżanka ze szkoły która robiła mi paznokcie hybrydowe przedłużane na żelu. Jednorazowy koszt tej przyjemności to 60 zł. Zdecydowałam więc że lepszym a zarazem tańszym sposobem na paznokcie będzie właśnie kupno zestawu, a co miesiąc dokupywanie sobie nowego koloru czy produktu który akurat mi się skończy.

Mój zestaw jest z firmy EXFASHION. Ceny które obowiązują w stoisku galerii są identyczne jak te na stronie Exfashion więc nie będę tutaj pisała cen za każdy produkt osobno.












Jestem bardzo zadowolona z zestawu. Lakiery hybrydowe trzymają się długo, ale ja lubię często zmieniać kolor paznokci więc raz w tygodniu to robię. Mogę Wam bardzo polecić tą firmę i te produkty.




Dajcie znać czy robicie sobie same paznokcie i czy chciałybyście może zobaczyć kilka moich "prac"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz