piątek, 16 października 2015

#6 "TOALETKA"

Niestety nie jest to toaletka o której marzyłam że będę mieć z racji kupna mieszkania, ale ważne że wszystkie-no może większość kosmetyków kolorowych mam w jednym miejscu.

Na komodzie która jest również moim stolikiem nocnym zrobiłam porządek- WKOŃCU!
Przez cały czas walały się ta waciki, tonik i antyperspirant, rzeczy które ani ładnie nie wyglądają ani nie są do pokazywania jak ktoś akurat wejdzie do sypialni.

Znalazła się na niej lampka,lusterko, perfumy których mam aż trzy buteleczki i muszę to ograniczyć do jednej ulubionej. Tak bardzo rzecz jest trudna ze względu na wszystkie zapachy jakie mi się podobają. Szkatułka na biżuterię, którą dostałam lata temu od K. Sprawdza się całkiem dobrze i od dzisiaj będzie stała otwarta żebym mogła szybko sięgnąć bo konkretną rzecz nawet jeśli się śpieszę. 





Pierwszą szufladę zajmują właśnie moje kosmetyki.



Większość rzeczy powkładałam do pudełka po butach.
Podkłady, puder, bronzer, cienie do powiek. Tusze, kredkę i żel do brwi włożyłam do szklaneczki którą kiedyś kupiłam z sklepie "Wszystko po 2,50zł." 


Słoik z kredkami do oczu, korektorami i błyszczykami. Osłonka na doniczkę to przechowalnia dla moich pędzli, które jak widać potrzebują czyszczenia i to właśnie czeka mnie dzisiejszego wieczoru. No i mój ulubieniec- gąbeczka do makijażu. 



Szminki znalazły swoje miejsce tuż obok.



Po prawej stronie szuflady są kosmetyki do pielęgnacji twarzy. 
Tonik, krem do twarzy, balsam do ust i antyperspirant.



Jeśli będziecie mieli ochotę napiszę kilka słów więcej o którymś z produktów. 
Dajcie znać.
Pozdrawiam. 
S.

3 komentarze:

  1. Całkiem tego sporo ;) Ja toaletkę przerobiłam własnoręcznie ze starego stolika, dodałam organizer z biedronki, doniczkę na pędzle, minikomódkę z Ikei i jakoś to wszystko działa ;) Chętnie dowiem się czegoś więcej o gąbeczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. UUU ale porządek...nie to co u mnie artystyczny nieład ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę posprzątane. Chociaż staram się raz w tygodniu to układać. :)

      Usuń