czwartek, 15 października 2015

#4 ZUPA PIECZARKOWA

Zupa którą robiłam mieszkając z rodzicami, a jeszcze nigdy mieszkając już z moim K.
Bardzo prosta i nie wymagająca większych zdolności kulinarnych.

Składniki:
kostka rosołowa
pieczarki
marchewka
pietruszka (korzeń)
śmietana
przyprawy (sól, pieprz)

Przygotowanie:
Gotujemy wodę i wrzucamy do niej kostkę rosołową.

Pieczarki myjemy, obieramy i kroimy w plasterki.

Marchewkę i pietruszkę ścieramy na tarce o grubych oczkach.


Do rozpuszczonej kostki rosołowej wrzucamy pokrojone pieczarki i startą marchewkę i pietruszkę, gotujemy aż pieczarki będą miękkie.

Do szklanki nakładamy łyżeczkę śmietany i "ocieplamy" zupą.

Śmietanę wlewamy do zupy i wszystko zostawiamy do zagotowania, a następnie doprawiamy do smaku.

Zupę podajemy z makaronem, u mnie akurat muszelki.



Mojemu K. bardzo smakowało, a przy okazji mieliśmy obiad na 2 dni.

Pozdrawiam.
S.

1 komentarz:

  1. Zupę pieczarkową lubię bardzo, unikam jednak kostek rosołowych, bo wydają mi się zbyt słone i chemiczne w smaku. Jako dziecko bardzo lubiłam ten makaron ;)

    OdpowiedzUsuń