piątek, 16 października 2015

#5 ZAKUPY

Ziaja wazelina biała kosmetyczna.
Produkt którego sama na sobie używać nie będę, jednak bardzo potrzebny dla mojego psiaka. Mam zamiar smarować mu łapki kiedy na naszą Ziemię spadnie śnieg, zaczną sypać solą lub piaskiem po chodnikach. 

Top Choice szczoteczka do twarzy.
Kupiłam z myślą o codziennej wieczornej pielęgnacji twarzy, niestety znowu liczyłam na zbyt wiele... Twarda i szoruje twarz w bardzo nieprzyjemny sposób. 
(macie jakieś pomysły żeby stała się bardziej miękka?)

PLAYBOY
Dezodorant perfumowany dla mojego mężczyzny, zapach bardzo męski i mój K. go uwielbia.

Ziaja
krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej
Zaczynam na nowo zaprzyjaźniać się z marką Ziaja. Potrzebowałam kremu nawilżającego na dzień, stosuję go za krótko żeby coś o nim powiedzieć. Konsystencja jest taka żelowa co mi odpowiada i zapach jest przyjemny.

Eveline Cosmetics
Curl Up
Maskara pogrubiająco-podkręcająca. Szczoteczka silikonowa. Muszę poczekać żeby tusz trochę "zastygł", mimo rzadkiej konsystencji jest bardzo przyjemny w użyciu. Zrobię Wam test tego produktu na pewno.



Któryś z kosmetyków Cię zainteresował? Daj znać zrobię jego test.
Pozdrawiam.
S.

2 komentarze:

  1. A jeśli dobrze rozgrzejesz ją w ciepłej wodzie nie robi się troszkę mniej twarda?
    Zastanawiam się, czy ten krem nie zawiera parafiny i jak zachowuje się pod makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie mięknie. Zresztą to nie pierwsza szczoteczka, którą kupiłam w drogerii i pozostaje twarda jak skała...

      Usuń