poniedziałek, 7 grudnia 2015

#12 WIELKI POWRÓT?

Cześć. 
Bardzo dużo działo się ostatnio w  moim życiu dlatego też nie pisałam. Teraz wracam bo nawet nie zdajecie sobie sprawy jak mi tego brakowało. 

Wykończyliśmy mieszkanie- ostatnia rzecz to szyby pomiędzy szafkami kuchennymi które będą w środę i będę przygotowywać posty właśnie na ten temat. 

Już jutro pojawią się ulubieńcy miesiąca mimo że dzisiaj już 7.

Post o strojeniu mieszkania na okres świąteczny też będzie.

A że już za niedługo święta to i prezenty i razem z siostrą będziemy je robić- więc  DIY również się pojawi.

Najważniejsza rzecz o której chciałam Was poinformować:

ZARĘCZYŁAM SIĘ

z moim mężczyzną z którym 11.11.15r minęło nam 7 lat.
Jestem najszczęśliwszą narzeczoną na całym świecie.

Kolejna ważna data w moim życiu:
12.11.2015 Kraków 


buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz