niedziela, 8 listopada 2015

#11 PIERWSZE WRAŻENIE: ASTOR PERFECT STAY 24H

Przy okazji wczorajszego wyjazdu do Silesia City Center postanowiłam zakupić nowy podkład, ponieważ mój ulubiony Revlon jest na wykończeniu miałam zakupić kolejną buteleczkę, jednak postawiłam na coś nowego. Ile można używać tego samego podkładu?
Wszyscy wiemy że kobieta zmienną jest.
Postanowiłam przetestować właśnie podkład którego nie miałam. 

Astor Perfect Stay 24h
perfect skin + primer




producent:

24 - godzinna trwałość makijażu dzięki połączeniu bazy i podkładu. Baza nawilża i odżywia skórę. Trwały podkład nie ściera się gwarantując perfekcyjne krycie przez cały dzień. Posiada SPF 20. Testowany dermatologicznie. 

Dostępny w sześciu odcieniach: 100 Ivory, 102 Golden Beige, 200 Nude, 203 Peachy, 300 Beige, 302 Deep Beige.

moje spostrzeżenia:

Pierwsze co muszę zaznaczyć to że podkład bardzo ładnie pachnie. 
Nakłada się przyjemnie- jakbym nakładała krem nawilżający, nie spływa z ręki. 
Pierwszy raz- dzisiaj- nakładałam go palcami ale widzę że nie jest to najlepszy sposób aplikacji i jutro nałożę go gąbeczką. 
Mam kolor 100 Ivory, mógłby być bardziej wpadający w żółty odcień, ale i tak nie jest źle. 
Zastyga na twarzy, ale nie ściąga co dla mnie jest dużym plusem bo mam pewność że nie przemieści się w trakcie dnia (mam skórę mieszaną w stronę normalnej). 
Wydaje mi się że podkład będzie idealny na okres właśnie jesienno-zimowy. 
Jeśli chodzi o krycie to bardzo mnie zaskoczył bo zakrył większość niedoskonałości i nie musiałam używać dodatkowo korektora.


konsystencja:



Pokażę Wam moją skórę przed i po nałożeniu podkładu. 




Reszta produktów fajnie nakładała się na ten produkt.

Skończony makijaż:




Poużywam go dłużej i na pewno zrobię większą recenzję. 

Dajcie znać jakie macie odczucia po tym podkładzie.


buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz