piątek, 8 stycznia 2016

#19 ARCHEOLOGIA MOJEJ TOREBKI

Miejsce w którym jest wszystko i nigdy nie można nic znaleźć. 

U mnie w torebce o dziwo nie m ogromnej kosmetyczki z kilkoma pędzlami, szminkami czy innymi rzeczami... Młotka, gwoździ i metra też nie posiadam. Kiedyś nosiłam w torebce wszystko co było mi "potrzebne", teraz już wiem że przynajmniej 3/4 tych rzeczy nosiłam bo mogą się przydać... Niestety ten czas nigdy nie nastąpił. Zastąpiłam te wszystkie rzeczy tymi których potrzebuję i używam na co dzień. 

Zaczynajmy: 

Samsung Galaxy Note 3 | Sony Xperia J

 Kalendarz Biedronka "Disney" | Portfel New Look

Nivea Lip Butter | Cien SOS Koncentrat do rąk

Jak widzicie nie ma tego dużo, same najpotrzebniejsze rzeczy.
Daj znać jak wygląda Twoja "Archeologia Damskiej Torebki"?

buziaki ;*;*

4 komentarze:

  1. Gdybym zaczęła wymieniać wszystko, co noszę codziennie na ramieniu, to chyba byśmy się zestarzały xD Też mam kalendarz z tej serii, tylko ja z moim ukochanym Kubusiem Puchatkiem, bardzo dobrze mi się sprawdzają, bo są lekkie i mają odpowiednią ilość miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się nad nim zastanawiałam ale padło na różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tenkrem SOS fajny jest i błyszczyk NIVEA!
    polecam
    pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń